2011-04-28

todays fav. // reflection

photos: h&m, fashion squad, garance dore, & mix by me
Bu sıralar biraz servis dışı kaldım, ilham gelemedi bir türlü, ya da ben kafamı çevirip bakamadım. Aslında en üstte duran H&M fashion against the aids kampanyasındaki çanta hariç diğerleri uzun zamandır bilgisayarımda duran resimler. Hatta fiyonk şeklindeki kolyeyi dövme yaptırmayı düşünüyorum uzun zamandır:) ne dersiniz? 
Bu arada burdan H&M yetkililerine seslenmek istiyorum; şu online alışverişi devreye soksanızda yollarda harap olmasak...
Lately i was out of order, inspiration didn't come or i didn't turn and catch/look at it. Actually expect the H&M fashion against the aids bag, the other pictures were waiting so long on ma computer, even i' m thinking of doing a tattoo as that bow necklace:) what do u think?

Hiç yorum yok: